Художньо-естетичне виховання

Ціннісне ставлення до мистецтва  формується  у  процесі художньо-естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори,  здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері.

Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів — здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва. Важливим є сприймання об’єктів довкілля як естетичної цінності, ерудиція у галузі мистецтва (володіння системою елементарних мистецьких знань, понять,  термінів,  адекватне сприйняття художніх  творів,  творча діяльність в мистецькій сфері), власний погляд на світ, здатність радіти за інших як ознака духовної зрілості.

Художньо-естетичному вихованню учнів приділяється багато уваги, учні реалізовували свої здібності на класному, шкільному і міському рівні, про що свідчать різноманітні грамоти, які отримали класні колективи та окремі учні.