МО класних керівників 2020-2021 н.р.

В закладі освіти діє методичне об’єднання класних керівників.

Основні завдання:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Головою МО класних керівників є вчитель історії Кузнецова Н.А..

Тема, над якою працює методичне обєднання в 2020-2021 н.р.: «Використання проектно-орієнтованих технологій для формування екологічної та громадянської і соціальної компетентностей»

    Протягом ІІ семестру відбулося 3 засідання МО класних керівників:

4      Члени МО       Голова МО Кузнецова Н.А.березень 2021  
ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ
 1.   Підготувати питання до анкетування учнів  про насильство серед дітей  та  над  дітьми; 2. Провести опитування «Наші плани»     
5Педагогічний діалог. Тема: «Особливості розвитку особистості.  Сім’я. Школа.  Суспільство»       Голова МО Кузнецова Н.А.      Члени МО     ЗДНВР Разумних Ю.Ф.Червень 2021  

1. Березень 2021 року.

Тема:  Громадянське виховання як соціально — педагогічна проблема сучасності

  1.  Підвищення розвивальної ефективності виховання особистості дитини шляхом відкриття, усвідомлення й привласнення загальнолюдських та національних моральних норм в умовах НУШ
  2. Скринька невирішених питань. Які традиційні та інноваційні форми роботи з громадянського  виховання є результативними? (з досвіду роботи класних керівників, обговорення) 
  3. Форми та методи формування національної свідомості та патріотизму серед школярів (доповідь) 

2. Травень 2021 року.

Тема: Особливості розвитку особистості.  Сім’я. Школа.  Суспільство.

  1. Спільна робота громадськості, школи та сім’ї у становленні особистості учня
  2. Булінг в сім’ї та його вплив на психіку дитини. Насильство  серед  дітей  та  над  дітьми. (Доповідь та гра)
  3. Залучення батьківської громадськості до співпраці з педагогічним колективом щодо організації учнівського самоврядування в школі
  4. Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.
  5. Підведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції.