З метою поглиблення і розширення знань, підвищення інтересу до предметів природничо-технічного циклу, розвитку особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнівбуло проведено предметний тиждень.
Протягом тижня була організована виставка учнівських плакатів «Цікава математика», у яких учні відобразили новітні досягнення і перспективи розвитку, історичні відомості та інші цікаві наукові факти. У створенні плакатів взяли участь учні 6-х, 8-х, 10-11-х класів.
Розпочався тиждень з огляду повідомлень про математиків, проведений вчителем математики Суржиковою Н. Б. з учнями 6-х класів. Був проведений конкурс кросвордів та газет серед учнів 6-х класів.
Все це сприяло розвитоку творчої, пізнавальної активності учнів, акторської майстерності, формуванню товариських відносин в класі.
Не менш цікавим є проведення інтерактивних заходів, де також поєднані знання учнів з математики та інших шкільних предметів.
Вчителем математики Суржиковою Н. Б. було проведено урок-гру «Швидка лічба», розгадування кросвордів та судоку для учнів 6-х класів.
Вчителем Герасименко С. В. було проведено урок-презентацію «Цікава математика», малюємо за координатами для учнів 8-х класів, урок-диспут «Сучасні фізичні досягнення у науці» з учнями 10-11-х класів.
Метою було формування в учнів пізнавального інтересу, підвищування інтересу до вивчення фізики; розвиток уваги, уяви, критичного мислення; збагачування знань цікавими фактами; виховання любові до навколишнього середовища.
Вся позаурочна робота з математики, інформатики та фізики сприяє заохоченню учнів до занять цими науками. І якщо вдалося заохотити школяра, який ніколи добровільно не брався до математики чи фізики, з охотою посидіти і розв’язати задачу, якщо учень, який вважав їх сухою і нудною наукою, відчув смак пошуку і творчості, якщо дехто відкрив для себе нову сторінку в цих науках, вважаємо — мета досягнута.
Традицією в нашій школі є проведення предметних тижнів, не є винятком й інформатика. Подібні заходи дійсно корисні, вони вносять різноманітність у шкільне життя, підвищують рівень знань учнів з інформатики, розвивають творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховують вміння працювати в групах.
«Тиждень інформатики» вдало поєднує ігрові і навчальні моменти, показує значущість і роль інформатики в сучасному динамічному суспільстві, сприяє розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості та винахідливості.
Вчителем Нікітіною М.І. серед учнів 5-х класів була проведена Гра-змагання «Самий вправний» зі збирання кубика. Спочатку учнів ознайомили з історією, видами кубиків та цікавими фактами, пов’язаними з цією головоломкою. Абсолютним переможцем став учень 5-а класу Білозьоров Іван у номінації «Супер швидкість». У змаганнях зі збирання однієї сторони І місце Васил’єв Семен 5-б, ІІ Мойсеєнко Анастасія 5-б, ІІІ Балджі Світлана 5-б.
Учні 7-8 класів переглядали та обговорювали відео «Інтернет-найгеніальніший винахід людства».
Учні 9-х класі, під керівництвом вчителя інформатики Нікітіною М.І., створювали малюнки з геометричних фігур.
Для учнів 6-х класів вчитель інформатики Нікітіна М.І. провела уроки-ігри «Турнір веселих інформатиків» та тему «Безпека в Інтернеті». Такі уроки сприяють розвитку логічного та інформаційного мислення учнів, уважності, спостережливості, поглибленню знань інформатики, формуванню вмінь висловлювати власні думки, прагнення успіху та підвищують рівень обізнаності безпеки користування ресурсами Інтернетом.
В п’ятницю завершила тиждень велика гра «День в клітинку», під час якої учням було запропоновано виконання цікавих завдань різної складності розташованих у клітинках: малювання по клітинках, кросворди, зашифровані слова за розв’язання яких кожен учень отримував винагороду. Також учні прийшли до школи у картатому одязі, що урізноманітнило шкільний день.