План роботи над впровадженням проекту
«Значення води в житті людини» (лютий-квітень 2019 р.)
Етап | Кафедра | Термін |
І етап | ||
Анкетування «Вода в нашому житті»
|
Кафедра природничих наук, класні керівники | 28.01- 08.02 |
Обробка анкет та вироблення практичних рекомендацій | Кафедра природничих наук, класні керівники | 08.02 – 22.02 |
Відвідування музею води для поглиблення практичних знань
|
Класні керівники | Лютий-березень
|
Створення буклетів «Значення води», «Водні ресурси», «Збереження водних ресурсів» | Кафедри англійської, української та російської мови та вчителі інформатики. | Лютий-березень |
Конкурс відеороликів «Вода в моєму житті»
|
Класні керівники, педагог-організатор А.С.Слободянюк, учнівське самоврядування та вчителі інформатики | Лютий-березень |
Співпраця з іншими навчальними закладами
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи Бородіна О.В. та кафедра природничих наук | Лютий-березень |
Співпраця з постачальниками чистої питної води та ЗМІ | Лекція для учнів 7-9 класів, вч. Ласькова Я.А. | Лютий-березень |
ІІ етап | ||
Практичний дослід збереження води в домашніх умовах | Вчитель фізики | Березень |
Зважування маси тіла та обчислення об’єму води, який необхідний на добу | Вчитель біології, кафедра математики | Березень |
Конкурс слоганів «Без води немає життя» | Кафедри української та російської мови | Березень |
ІІІ етап | ||
Практичне доведення значення води для фізично-психологічного здоров’я людини | Психологи, вчителі фізичної культури | Квітень |
ІV етап | ||
Повторне анкетування, обробка даних та підбиття підсумків
|
Кафедра природничих наук | Квітень |
V етап | ||
Презентація проекту | Кафедра природничих наук
Кафедра художньо-естетичних наук Кафедра початкової школи |
Тиждень природничих наук
Квітень |
Підтримка людей похилого віку та допомога їм | Педагог-організатор Слободянюк А.С., самоврядування школи | Під час реалізації всього проекту |