План проекту «Значення води в житті людини»

Співпраця з лабораторією Public Lab

План роботи над впровадженням проекту

«Значення води в житті людини» (лютий-квітень 2019 р.)

Етап Кафедра Термін
І етап
Анкетування «Вода в нашому житті»

 

Кафедра природничих наук, класні керівники 28.01- 08.02
Обробка анкет  та вироблення практичних рекомендацій Кафедра природничих наук, класні керівники 08.02 – 22.02
Відвідування музею води для поглиблення практичних знань

 

Класні керівники Лютий-березень

 

Створення буклетів «Значення води», «Водні ресурси», «Збереження водних ресурсів» Кафедри англійської, української та російської мови та вчителі  інформатики. Лютий-березень
Конкурс відеороликів «Вода в моєму житті»

 

Класні керівники, педагог-організатор А.С.Слободянюк, учнівське самоврядування та вчителі інформатики Лютий-березень
Співпраця з іншими навчальними  закладами

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи Бородіна О.В. та кафедра природничих наук Лютий-березень
Співпраця з постачальниками чистої питної води та ЗМІ Лекція для учнів 7-9 класів, вч. Ласькова Я.А. Лютий-березень
ІІ етап
Практичний дослід збереження води в домашніх умовах Вчитель фізики Березень
Зважування маси тіла та обчислення об’єму води, який необхідний на добу Вчитель біології, кафедра математики Березень
Конкурс слоганів «Без води немає життя» Кафедри української та російської мови Березень
ІІІ етап
Практичне доведення значення води для фізично-психологічного здоров’я людини Психологи, вчителі фізичної культури Квітень
ІV етап
Повторне анкетування, обробка даних та підбиття підсумків

 

Кафедра природничих наук Квітень
V етап
Презентація проекту Кафедра природничих наук

Кафедра художньо-естетичних наук

Кафедра початкової школи

Тиждень природничих наук

Квітень

Підтримка людей похилого віку та допомога їм Педагог-організатор Слободянюк А.С., самоврядування школи Під час реалізації всього проекту