15.03.2021-19.03.2021 рр. Теждень початкової школи

15 березня 2021 року у спеціалізованій школі N96 ім. О. К. Антонова розпочався тиждень початкової школи. Понеділок пройшов під гаслом: «Логіка в нашому житті». Логічне мислення – важлива складова не тільки навчання, а й повсякденного життя. Розвивати і тренувати логіку потрібно, щоб мислити несуперечливо і послідовно.Саме тому класні керівники 1-х класів розпочали проєкт «Логіка в нашому житті», який допоможе пояснити дітям, що таке логіка і як її застосовувати. Навчить їх бачити причинно-наслідкові зв‘язки, будувати логічні ланцюжки, визначати пріоритети та узагальнювати поняття. Здобувачі освіти 1-х класів на уроках математики «заряджали» мізки логічними задачами, проходили прості математичні лабіринти, будували цифрові піраміди. Розгадували головоломки та ребуси. Діти проявили винахідливість, кмітливість, оригінальність та критичне мислення. Учні 1А класу під керівництвом Алієвої О. В. організували та оформили креативну зону «Виконай мене», «Розв’яжи мене», «Відгадайте мене» для здобувачів освіти початкової школи. На уроці читання учні 1Б класу та їх вчитель Хаїнковська І. О. показали театральну постановку «Рукавичка». Після чого, використовуючи набір Лего, підбирали асоціації та показували цеглинками відповідного кольору героїв казки. Цікавим завданням, яке розвиває навички комунікації, взаємодії та співпраці в команді, було намалювати рукавичку та знайти їй схожу пару. Театралізації сприяє «зануренню» в літературний твір, вчить уважно слухати та виразно говорити.

Натисніть, щоб переглянути відео

Вівторок пройшов під гаслом «Світ навколо нас».В цей день здобувачі освіти 2-А класу на уроці «Я досліджую світ» співставляли та порівнювали інформацію, знаходили спільні та відмінні риси, використовуючи стратегію розвитку критичного мислення, а саме «Коло Вена». Ця стратегія вчить учнів співпрацювати в парах та групах, обмінюватися думками, виділяти головне, робити висновки,експериментувати. Як показала практика, учні не лише висувають власні ідеї, а й уміють їх презентувати та аргументувати.В рамках цього дня здобувачі освіти 2-Б класу презентували проєктну діяльність з читання. Робота учнів показала, що діти можуть виступати активними учасниками процесу створення проєкту, формувати свій власний погляд на інформацію, намічати мету й завдання, шукати шляхи їх вирішення. Метод проєктів дозволив учням вчитися на власному досвіді й досвіді інших у конкретній справі, а головне приніс задоволення дітям, які бачили результат власної праці.Для розвитку критичного мислення та творчої діяльності і синтезу знань здобувачі освіти 2-В класу на уроці «Я досліджую світ» використовували метод «Сенкан». Сенкан є способом залучення дітей до нового сприйняття програмового матеріалу, забезпечує міжпредметні зв’язки, розвиває творчі здібності учнів. Ця форма роботи наряду з іншими дозволяє формувати навички групової роботи, сприяє співпраці між вчителем та учнем, визнає право дитини на власну думку.

Натисніть, щоб переглянути відео

В рамках Тижня початкової школи середа пройшла під гаслом «Математика — очима дітей»!Кожна дитина по-своєму неповторна. Скільки дітей — стільки здібностей. З метою підвищення рівня зацікавленості, формування предметних та ключових компетентностей учні 3-А і 3-Б класів поринули у багатогранний світ почуттів та емоцій, цікавих уроків та творчих конкурсів. В 3-А класі був проведений урок — мандрівка з використанням методу «шести капелюхів мислення». Цей метод дозволяє структурувати і зробити набагато ефективнішою будьяку розумову діяльність, як особисту, так і колективну. Здобувачі освіти продемонстрували свою ерудицію, кмітливість, здатність співпрацювати з однолітками в розв`язанні задач. З учнями 3-Б класу було проведено математичний КВК. Це заняття було підсумковим уроком по темі «Множення і ділення в межах 1000» в ігровій формі з використанням методів «ромашка Блума» і «мікрофон». Діти повторили і закріпили вивчену тему.

Натисніть, щоб переглянути відео

Спів солов`я, дзюркіт струмків, тихе шепотіння вітру — це поєднання чудових звуків рідної української мови. З метою збагачення і поглиблення знань про рідну мову в рамках тижня початкової школи у четвер пройшли змагання в 4 класах під гаслом «Джерело душі моєї» на звання кращих знавців української мови та літератури. Змагання пройшли у формі брейн-рингу і вікторини. Діти продемонстрували свою ерудицію, здатність передавати мелодичність мови, любов до рідного краю, співпрацю в колективі.

Натисніть, щоб переглянути відео

Яскраве, насичене та емоційне завершення тижня початкової школи під гаслом «Творчі таланти». Впродовж тижня вчителі та вихователі формували у здобувачів освіти уявлення про цілісність навколишнього світу й місце в ній людини, розвивали пізнавальний інтерес, вчили визначати пріоритети та узагальнювати поняття, розвивали навички комунікації, взаємодії та співпраці в команді. До участі у тижні початкової школи активно залучалися всі учні 1-4-х класів, а головне діти, із задоволенням, виявляли та демонстрували свої таланти. Творчі, креативні та винахідливі учні разом з вихователями групи продовжено дня нашої рідної 96 школи проявили творчу ініціативу та фантазію і створили відеоролик «Ми-діти України: навчаємося, пізнаємо, радіємо, творимо, любимо, віримо», який ми радо пропонуємо вам переглянути!

Натисніть, щоб переглянути відео