МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ТИМЧАСОВОГО РЕЖИМУ ЗАКЛАДУ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ ТА ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗЗСО № 96 НА 2020-2021 н.р.

Cтворення безпечного середовища
1. Щоденний контроль за виконанням санітарно-епідемічних заходів
2. Розроблена посадова інструкція дотримання правил гігієни при виконанні посадових обов’язків
3. Зміна графіку роботи технічного персоналу, вологе прибирання та проведення дезінфекції з 7.00 ранку
4. Навчання розпочинається:
— 1-4 класи — 8.15;
— 5-11 класи — 8.30.
Таким чином буде розведено час приходу дітей початкової, середньої та старшої шкіл.
5. Діти будуть заходити до школи окремими входами – (5 входів):
— 1-4 класи о 7.50 – 3 входи;
— 5-11 класи о 8.15 – 2 входи
— Весь персонал заходить до школи через центральних вхід, біля якого знаходиться медичний пункт, вхідний скринінг всіх працівників.
Таким чином ми створюємо можливість роз’єднати потоки учнів.
В школі розроблені розмітки на підлозі щодо двостороннього руху коридорами.
6. Для мінімізації руху між навчальними кабінетами проведення занять впродовж дня буде здійснюватися в одному кабінеті для одного класу. Це дає можливість учням використовувати під час проведення освітнього процесу особисті планшетів, нетбуки.
7.Кожний перший рок буде розпочинати класний керівник з «5 хвилинок здоров’я» (інформація про стан здоров’я учнів), проведення інструктажу гігієни чистих рук. Відповідно регламенту та протоколу розроблені інструкції. В кожному кабінеті та по школі розмішені плакати про дотримання санітарних норм.
8. Впровадження парної системи, проведення уроків для учнів 5-11 класів (по можливості). Таким чином не буде єдиної системи розкладу дзвінків, кожен вчитель використовуючи академічну свободу буде здійснювати освітній процес чітко виконуючи законодавство та навантаження, але буде своєчасно проводитися провітрювання (за графіком) навчального кабінету. Крім цього, така система мінімізує кількість контактів вчителів та учнів на один робочий день. Для здійснення цього процесу на даний момент адміністрація переглядає можливі корекції або додатки до освітніх програм та навчальних планів щодо парного розподілу годин по семестрах.
9. Уроки інформатики в кабінетах інформатики проводитися не будуть. На уроці буде пояснення теоретичного матеріалу, практичну частину діти будуть відпрацьовувати вдома.
10. Початкова школа працюватиме за окремим режимом проведення уроків. Складено графік розносу сухих сніданків по кабінетах.
11. На методичних об’єднаннях вчителі розглянуть теми уроків, які можливо провести на свіжому повітрі.
12. Розроблений алгоритм дій здійснення освітнього процесу у разі переходу з зеленої зони в жовту, помаранчову та червону.
• Зелена зона:
Звичайний стаціонарний режим навчання офлайн
• Жовта зона:
Класи/групи, в яких виявлено осіб (учнів/вихованців/слухачів/працівників) з підозрою на COVID (підозра встановлена лікарем), переводяться на навчання у дистанційному режимі до отримання результатів тестів;
• Помаранчева зона:
— Учням та батькам у помаранчевій зоні буде рекомендовано змішане навчання, але по черговим тижням. Половина класу — тиждень навчання очно, інша половина – можливість присутності учнів на уроці в онлайн режимі. Потім міняються. Заклад забезпечений технічними засобами з камерами.
— Вчителі будуть працювати з учнями використовуючи такі платформ: Googleclassroom, Classtime та Naurok, Гугл диск, Skype, Zoom Edmondo, moodle, Padlet та месенджери Viber, WhatsApp, Facebook.
— 1-4 класи – ведення електронного журналу.
— 5-11 класи – ведення електронного журналу Googleclassroom «АТOMS»
• Червона зона:
— Дистанційне навчання.
13. Про організацію освітнього процесу та про можливості переходу в різні зони карантину батькам буде повідомлено в ЗУМ конференціях 27 серпня 2020р.
14. Виховна робота буде здійснюватися по класам з максимальним використанням проектної діяльності в рамках соц.мереж. Актуальними будуть онлайн-конкурси, тематичні дні та тижні.
15. Організація ГПД. У школі будут відкриті і працювати тільки клас-групи, зведених чергових груп не буде. В кожному класі початкової школи встановлена кварцувальна лампа. Після навчальних занять кабінет в якому буде продовжувати працювати клас-група , будуть проведені всі заходи дезінфекції та кварцування кабінету. При нормальних погодних умовах діти будуть більше часу знаходитися на свіжому повітрі з дотриманням дистанції.
16. У разі випадку надзвичайної ситуації пов’язаної з захворюванням працівника освіти, здобувача освіти на кароновірусну хворобу COVID-19, в медичному пункті є окремий кабінет з надписом ІЗОЛЯТОР. Клас в якому стався випадок – йде на карантин (дистанційне навчання протягом 2 тижнів).
17. В закладі організований централізований збір використаних засобів індивідуального захисту — баки з поліетиленові пакети з надписом.
РИЗИКИ:
1. Не має можливості відокремити зони переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.
2. Їдальня вміщує з дотриманням дистанції тільки 30 учнів.
3. В класних кімнатах не можливо зберігати необхідну дистанцію між учнями в 1,5 м., площа класної кімнати – 47 кв.м.
4. В будівлі школи вузькі коридори, відсутні будь-які рекреації, відсутній гардероб.
5. Різний час початку уроків для учнів різних класів викликає труднощі при складанні розкладу та в навантаженні педагогів.
6. Для проведення уроків на свіжому повітрі відсутні альтанки або інші майданчики.
7. У разі якщо декілька вчителів опиняться на лікарняному або в умовах самоізоляції — виникнуть проблеми з організацією замін уроків.
8. Учні різних класів все одно будуть контактувати між собою, наприклад: брати/сестри, в приміщенні туалету.
9. Переведення роботи закладу у дві зміни вважаємо недоцільним. 40% учнів школи це брати та сестри, які разом добираються транспортом. Що може привести до перевтоми та перевантаження дітей.
10. У разі випадку надзвичайної ситуації пов’язаної захворювання серед працівника освіти, здобувача освіти на кароновірусну хворобу COVID-19, окремих блоків та будівель у школі не має.