Тиждень природничих наук

Відповідно до річного плану з метою поглиблення і розширення знань, підвищення інтересу до предметів природничого циклу, урізноманітнення форм і методів викладання, залучення учнів школи до екологічного руху, активізації методів екологічного виховання  та формування  здорового способу життя в закладі було проведено  тиждень природничих наук з 13.04 до 17.04 2020 року. Тиждень природничих наук проводився під час дистанційного навчання  та мав назву: «Вітамінний тиждень». З метою розвитку творчості, креативності, спостережливості, допитливості та формування здоров’язберігаючої компетентності, учні 5-х класів взяли участь в конкурсі малюнків на тему «Вітаміни» та прислали відео своїх домашніх улюбленців, які їм допомагають пройти карантинні заходи. З надісланих малюнків та фотографій домашніх тварин створили відеоролик і розмістили його на ютуб- каналі кафедри природничих наук та на сайті школи. Переможцем конкурсу малюнків став Палевіч О. з 5-А класу та Горай І. з 5-В класу. Дані облікового запису для входу в you tube :Логін  kprirodnicihnauk@gmail.com  Пароль science962020

Учні 6-х класів створювали презентації та малюнки про значення вітамінів в житті людини, а також складали ребуси та кросворди з теми «Покритонасінні».  Це сприяє формуванню соціальної, здоров’язберігаючої, інформаційної компетентностей, а також дозволяє застосувати знання з систематики рослин, лікарських рослин, рослин як продуктів харчування.  Найкраща презентація  у Чеботько Маргарити. Учень 6А класу Портянко О. зняв відеоролик «Географія без кордонів». Відео розміщено на ютуб каналі кафедри природничих наук.

7-і класи створювали сенкани про вітаміни та знімали відео про своїх домашніх улюбленців, що допомагають їм пройти карантин, а також анімації на довільну географічну тему. Робота над відео розвиває спостережливість  та допомогає дітям зрозуміти тему «Научіння. Розумова діяльність тварин» на прикладі власної тварини». Складання сенканів розвиває креативність, допомагає формувати загальнокультурні, інформаційні компетентності. Чудові сенкани написав учень 7А класу Азаров Арсен. Він і став переможцем в цій номінації. А його сенкани, оформлені у вигляді презентації увійшли до відеоролика, створеного з презентацій і розміщеного на тому ж ютуб каналі.

З метою формування практичних вмінь і навичок працювати з речовинами, відбулась віртуально традиційна виставка кристалів, вирощених учнями 8 класів. Діти надіслали фотографії своїх кристалів. Переміг кристал Мілочкіної В. з 8А класу. Також учні 8-х класів складали кросворди з теми «Вітаміни».

Учні 9-11 створювали відеорозповіді та презентації про значення вітамінів для життя людини. Такі завдання розвивають вміння аналізувати, виявляти і бачити зв’язок між наукою і життям, формувати звички здорового харчування, а також демонструють рівень оволодівання  технічними засобами для створення відеорозповідей. Найкраще з цим завданням впоралась Шевченко А. з 11 класу, а презентації Ляховець М. з цього ж класу були найзмістовнішими.   З метою реалізації концепції сталого розвитку учні 10-11 класу презентували свої проекти з тем «Генотерапія та її перспективи» та екопроект «Громадський рух «Жива планета». Всі відеоматеріали розміщені на ютуб каналі кафедри природничих наук.

 

Дякуємо за такі чудові проекти!!!