Тиждень іноземних мов

15 лютого 2021 року в спеціалізованій школіI-III ступенів № 96 ім. О.К. Антонова розпочався Тиждень іноземних мов.

«Якщо до когось потягнулася душа, то не чиніть опір. Вона єдина точно знає, що нам треба.» Еріх Марія РемаркСаме цією цитатою ми розпочинаємо тиждень іноземних мов. Адже саме вивчення іноземних мов відкриває нові можливості не тільки в професійному плані, а й для сердець, яким призначенно зустрітися

1-3-ті класи виготовили та підписали валентинки до Дня святого Валентина.Також висловлювали почуття любові письмово за зразком, що сприяє розвитку симпатії серед однокласників, розвиває творчі здібності, емоційний інтелект та комунікативні навички дитини.

4-А клас виконали міні-проєкт «Скринька побажань» .Захід був проведений з метою навчити здобувачів освіти писати побажання на англійській мові в День святого Валентина, розвивати пам’ять та мислення, виховувати любов та повагу до ближнього

В рамках проведення тижня іноземних мов та проведення проєкту «Шевченко єднає покоління» , було проведено захід » Шевченко англійською мовою». Учні декламували вірші, розвиваючи інтонацію та мовні вміння розповідати на англійській мові з перекладом на українську мову.

18 лютого учні 8-А класу зробили та захистили проєкти «Відомі музиканти» 🎶👨‍🎤Учні зробили цікаві презентації про групи «Queen», «Beatles», «Nirvana».Співали найпопулярніші пісні цих груп. Акомпонувала класний керівник Яна Анатоліївна Ласькова.Під час виконання проєкту здобувачі освіти ознайомилися з різноманіттям музичного мистецтва Великої Британії та Америки. Ця робота стимулювала їхнюпізнавальну діяльність, збагатила світогляд; розвинула акторські та ораторські здібності, навчила аналізувати інформацію з різних джерел, вплинула на більш активне вивчення англійської мови.

Для учнів 5-В класу було проведено гру «In the world of English». Діти об’єдналися в 2 команди та виконували завдання: «Розминка», «Відгадай загадку» , «Відгадай героя мультфільму» , «Виріши математичний приклад англійською» тощо.Наприкінці були визначені переможці. Головне — це вчитися розуміти англійську в різних ситуаціях і застосовувати знання різних компетентностей.

Учні 2-Б класу інсценували казку «Три маленьких кошеняти» на англійській мові. Такі заходи розвивають комунікативні здібності здобувачів освіти, прищеплюють любов, цікавість до вивчення англійської мови.

Учні 5-В класу працювали над проєктом: «Національна кухня Польщі» 🍗🍲🥗Завдання учнів було по опису вибрати страву із фотографій. З цим завдання вони справилися на відмінно, доказом цього є їхня чудова газета і диплом за участь.

У 6-Б був проведений майстер-клас з виготовлення лепбуків на тему:»Education in Great Britain and Ukraine»(Освіта у Великобританії та Україні) 🇬🇧👨‍🏫🏫👩‍🏫🇺🇦Учні напрацьовували навичкусамостійного збору, відокремленнята систематизації інформації. Таке вміння особливо важливе длялюдей сучасного інформаційного суспільства. Здобувачі освіти ознайомилися з технологією виготовлення лепбука, основними напрямами його застосування та творчо підійшли до виконання робіт на практиці.

Для учнів 9-А та 9- Б класів був проведений брейн-ринг.Команди швидко відповідали на цікаві запитання про історію та культуру Англії та Америки. Учні отримали позитивні емоції та задоволення від гри!

В рамках тижня іноземної мови та з метою поглиблення міжпредметних зв’язків, на уроці трудового навчання та англійської мови здобувачі освіти 5-В класу виробили головний аксесуар одягу англійської королеви Єлизавети ІІ — капелюх 👸👒

Для учнів 3-іх класів було проведено «Мініпроєкт про дружбу» 🤝Обговорили з кожним класом питання: «Що таке дружба?» Діти характеризували слово «дружба» словами, які викладали у вигляді ромашки. Також вивчили прислів’я про дружбу. Метою заходу було навчити учнів характеризувати слово «Дружба» словами, які вчитель допомагав перекладати на англійську мову; розвивати пам’ять, комунікативні здібності під час вивчення прислів’їв та приказок; виховувати охайність, наполегливість та впевненість у своїх висловлюваннях.

У рамках тижня в 5-В класі було проведено гру «Miming». Дітям потрібно було відгадати дію чи процес за підказками. Діти називали англійською назви дій та процеси. Головне завдання гри — говорити тільки англійською мовою. Гра пройшла жваво та цікаво.