Приблизний перелік організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства.

Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:

-до територіального органу поліції або за телефоном 102;

-до центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді;

-до управління сім’ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрації;

-до громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства;

-до психолога, соціального педагога, класного керівника тощо;

-до близької людини;

-на телефони «Гарячих ліній».

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда-Україна»:

0-800-500-335 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію — безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів. Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілодобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складення, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

Гаряча телефонна лінія щодо булінгу: 116-000

Уповноважений Верховної Ради з прав людини: 0-800-501-720

Уповноважений Президента України з прав дитини: 044-255-76-76

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:

(044)255-64-50

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомого:

Зателефонувавши за номером 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

-інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

-безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

-правові консультації;

-зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.

Служби підтримки постраждалих осіб:

1)центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

2)притулки для дітей;

3)центри соціально-психологічної реабілітації дітей;

4)соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);

5)центри соціально-психологічної допомоги;

6)територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

7)інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.

До спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб належать притулки для постраждалих осіб, центри медико-соціальної реабілітації постраждалих осіб, кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, мобільні бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим особам та особам, які постраждали від насильства за ознакою статі, а також заклади та установи, призначені виключно для постраждалих осіб, які постраждали від насильства за ознакою статі.