МО класних керівників 2020-2021 н.р.

В закладі освіти діє методичне об’єднання класних керівників.

Основні завдання:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Головою МО класних керівників є вчитель історії Кузнецова Н.А..

Тема, над якою працює методичне обєднання в 2020-2021 н.р.: «Використання проектно-орієнтованих технологій для формування екологічної та громадянської і соціальної компетентностей»

    Протягом І семестру відбулося 3 засідання МО класних керівників:

1. Серпень 2020 року.

Тема: Особливості організації  виховної роботи в умовах пандемії на 2020/2021 н. р. Підвищення фахової компетентності класного керівника.

Мета. Ознайомити  класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік в умовах пандемії, формування у педагогів навичок дистанційної освіти з класним колективом, надати методичні рекомендації.

     1. Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи закладу на 2020-2021 н.р.

     2.  Ознайомлення з нормативно-правовими документами, Листами та наказами МОНУ в галузі освіти на  2020-2021 н.р., опрацювання методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2020-2021н.р..

     3. Корегування та затвердження плану роботи МО класних керівників на  2020-2021 н.р.

     4. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку.

5. План виховної роботи на І семестр.

6. Техніка безпеки класного керівника.

2. Жовтень 2020 року.

Тема: Використання класним керівником новітніх технологій в здійсненні екологічного виховання учнів.

  1. Нові форми позакласної виховної роботи з дітьми (доповідь).
  2. Формування екологічної культури учнів. Вільний мікрофон «Пошуки, знахідки щодо виховання ціннісного ставлення до природи».
  3. Відео-притча «Урок метелика».
  4. Алгоритм організації освітнього процесу під час змішаного та дистанційного навчання у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №96 ім. О. К. Антонова в умовах тимчасового режиму.
  5. Ознайомлення з новинками педагогічної преси з питань ціннісного ставлення  до природи (екологічне  виховання).

3. Грудень 2020 року.

Тема: Організація системи превентивного виховання здобувачів освіти на основі гуманізації сучасної школи.

  1. Основні педагогічні умови  реалізації якісного превентивного виховання: профілактика асоціальних проявів у поведінці, правова освіта; стимулювання до здорового способу життя; співпраця школи та інших соціальних інститутів у   превентивному вихованні учнівської молоді (лекція).
  2. Методична панорама. Обмін досвідом між класними керівниками:

— «Педагогічні особливості формування  в учнів потреби в правовій культурі, виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві»(з  досвіду  роботи).

— «Сучасні інноваційні підходи до формування здорового способу життяу сучасних умовах» (з  досвіду  роботи).

3. Підсумки виховної роботи за 2020 рік.

4. Практичне заняття: «Планування виховної роботи класного керівника на ІІ семестр».

5. Організація спільної діяльності педагогів, батьків і учнів.

    Протягом семестру вчителі методичного об’єднання:

  • проводили організаційно-просвітницькі заходи для класних керівників.
  • вивчали сучасні виховні технології, сучасні форми і методи роботи.
  • організовували допомогу класним керівникам 5-х класів в організації учнівського самоврядування в класах.
  • надавали консультації з питань оформлення класних куточків.
  • проводили анкетування класних керівників з метою з’ясування труднощів у роботі та надання допомоги у виховній роботі психологами школи.