Під час першої частини педради розглянули загальні теоретичні матеріали про дистанційне та змішане навчання та ознайомили педагогічних працівників з Алгоритмом організації освітнього процесу під час змішаного та дистанційного навчання у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №96 ім. О. К. Антонова в умовах тимчасового режиму. Детально розглянули форми організації освітнього процесу під час змішаного та дистанційного навчання, які обрали саме для нашої школи та обов’язки педагогічних працівників під час організації та реалізації дистанційного навчання. Подальша робота проходила у форматі ко-воркінгу. Тобто це було практичне заняття, на якому усі педагогічні працівники школи опанувували освітні платформи та різні електронні ресурси, які в теперішніх умовах вкрай необхідні кожному з нас для успішної організації та реалізації змішаного та дистанційного навчання. Під час ко-воркінгу, основним завданням кожного було створити Google Classroom для свого класу та створити курси відносно своїх предметів, зрозуміти як додати учнів, як виставляти завдання, як їх перевіряти.Для нас всіх важливо, щоб освітній процес тривав та був якісним і безпечним. Дистанційне навчання є перспективною сферою розвитку освіти в теперішніх умовах та взагалі в умовах сучасного світу.Технології дистанційного навчання дуже різноманітні і можуть використовуватися для проведення уроків, надання навчального матеріалу, в оцінюванні здобувачів освіти, для проведення консультацій та виховної роботи, також їх можна і потрібно використовувати для надання психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг для осіб з особливими освітніми потребами.Карантин — це певне випробування, і наше завдання зробити так, щоб цей час пішов на користь, не нашкодив якості навчання та не руйнував емоційний стан дитини.
Натисніть, щоб переглянути відео