Всеукраїнська акція «16 днів проти насилля» розпочалась з конкурсу малюнків «Світ без насильства очима дітей»( 1-4кл ) та «Щаслива сімя без насильства» (5-7 кл ) та конкурсу відеороліків «Що зупинить насилля» (8-11 кл). Класними керівниками та класоводами було проведено виховні години: « Знай свої права», «Свобода та відповідальність», «Стоп насильство».
Також в цей час в школі проходив тиждень права
Учні 8-11 взяли участь в конкурсі малюнків КМЦС «Родинний дім» та отримали солодкі подарунки.
Учні 10 та 11 класу брали участь у районному конкурсі відеороликів соціальної тематики та отримали грамоти «За найвищий ступінь реалізації задуму» та «За високу технічну якість».
У рамках акції відбулися такі заходи як конкурс кросвордів на юридичну тематику для учнів 9-11 класів, диспут «Конституція та закони в нашому житті», правовий аукціон у 9-их класах та тренінг «Вчимося розуміти і поважати інших» для учнів 7-8 класів.
Вчителем Кузнецовою Н. А. для учнів 10-11 класу було проведено круглий стіл «Реалізація прав людини в сучасному українському суспільстві». В рамках заходу учні довели, що жодна людина не може бути позбавлена можливостей існувати та розвиватись як особистість. Було визначено права, які в жодному разі не можуть бути обмеженими. Також, учні за допомогою статей Конституції та законів України визначили , які права можуть обмежити і як саме під час воєнного стану в Україні. Серед учнів 7-10 класів було проведено анкетування «Булінг чи дружні жарти?»
Для лідерів учнівського самоврядування було проведено тренінг «Формування позитивного ставлення до себе». Метою заходу було поглиблення знань учнів про правила та закони самопізнання та саморозвитку. Також за допомогою занурення в конкретні юридичні ситуації , учні визначили, що називають неправомірною поведінкою , які бувають види відповідальності за різні правопорушення.
У рамках акції пройшов семінар класних керівників «Булінг, мобінг: причини, профілактика, рекомендації».
До міжнародного дня права, класними керівниками 1-11 класів було проведено Всеукраїнський урок права. Учні переглядали мультфільми, презентації та в цікавій ігровій формі з’ясовували свої права та обов’язки, що таке правила та для чого вони потрібні.
Вищезазначені заходи сприяли підвищенню зацікавленості учнів у вивченні правознавства. Рівень ефективності проведених заходів був достатнім, що дало змогу розвивати творчі здібності учнів, поглиблювати та розширювати знання про їх права.
Робота по формування правових відносин продовжується і далі. Вона сприяє розширенню правових знань учнів, формує вміння співвідносити в життя норми моралі та прав, застосовувати правові знання в повсякденному житті.