Педрада 28.10.2019 «Побудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти»

Питання Виступаючі
1 Запровадження у закладі системи управління якістю освіти. Вимоги до здійснення процесу безперервного вдосконалення якості освітньої діяльності, критеріїв та індикаторів для їх оцінювання Жук Л.В.,

директор школи

2 Анкетування як один з методів збору інформації у процесі самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі та подальшого прийняття управлінських рішень. С.М.Барановська

Г.В.Запольська,

заступники директора

з навчально-виховної роботи

2.1. Анкетування педагогічних працівників. Висновки.
2.2. Анкетування здобувачів освіти. Висновки.
3 Створення відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень. В.О.Селезньова,

вчитель біології

3.1. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках біології. В.О.Селезньова,

вчитель біології

3.2. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках української мови в початкових класах. О.В.Алієва,

вчитель початкових класів

4. Пофілактика булінгу, насилля та злочинності. О.В.Бородіна,

заступник директора

з навчально-виховної роботи

Рішення педради

1 Запровадження у закладі освіти системи забезпечення якості освітньої діяльності та управління якістю освіти. Вимоги до здійснення процесу безперервного вдосконалення якості освітньої діяльності, критеріїв та індикаторів для їх оцінювання

1. Заступникам директора:
1.1. Розробити документ про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та управління якістю освіти у закладі. Листопад-грудень, 2019.
1.2. Провести спостереження за освітнім середовищем за формою, рекомендованою державною службою оцінювання якості освіти. Протягом року.
1.3. Контролювати систему оцінювання здобувачів освіти. Протягом року.
1.4. Провести оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників відповідно до рекомендацій державної служби оцінювання якості освіти. Березень, 2020 р.
1.5. Провести повторне анкетування учасників освітнього процесу та здійснити порівняльний аналіз за результатами анкетування. Травень, 2020 р.
2. Адміністрації закладу:
2.1.Спланувати та здійснити самооцінювання управлінської діяльності закладу освіти. Протягом року.
2.2.Проаналізувати роботу внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та управління якістю освіти у закладі. Кінець навчального року.
2 Анкетування як один з методів збору інформації у процесі самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі та подальшого прийняття управлінських рішень.
1.Педагогічним працівникам:
1.1.Активно формувати в учасників освітнього процесу свідому громадянську позицію. Постійно.
1.2. Включити в тематику самоосвітньої діяльності вчителів питання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів. Постійно.
1.3. Активно використовувати онлайн-ресурси для розміщення критеріїв оцінювання та власного педагогічного досвіду. Постійно.
1.4. Активніше впроваджувати сучасні форми комунікації з батьками: практикуми, тренінги, майстер-класи, спільні заходи тощо. Постійно.
1.5. Брати участь у розробці документів, які визначають стратегію розвитку закладу освіти, регламентують роботу освітнього закладу. Постійно.
1.6. Неухильно дотримуватися правил внутрішкільного розпорядку, правил класу та педагогічної етики. Постійно.
2.. Даниленко І.С., психологу школи, провести тренінг на тему: «Толерантна комунікація в колективі. Вирішення конфліктів». Грудень, 2019.
3. Класним керівникам проводити виховні заходи, спрямовані на розвиток самостійності та відповідальності учнів щодо навчальної діяльності. Постійно.
4. Бех О.О., бібліотекарю школи, проводити тематичні виставки, бібліотечні уроки, виховні заходи. Протягом року.
3 Створення відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень.
 1.Вчителям-предметникам:
1.1. Розробити власні критерії оцінювання з навчальних предметів на основі критеріїв МОН України;
1.2. Оприлюднити критерії оцінювання на сайті школи, інформаційних стендах у кабінетах.

4. Профілактика булінгу, насилля та злочинності.

1.Класним керівникам 1-11 класів продовжити роботу з попередження булінгу та насилля, створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять.
2. Психологам школи продовжувати профілактично-просвітницьку, корекційно-розвивальну роботу з учасниками освітнього процесу