Моніторинги якості освітньої діяльності

ДОВІДКИ ІЗ КОМПЛЕКСНОГО САМООЦІНЮВАННЯ  ІЗ РОЗБУДОВИ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЗА НАПРЯМАМИ:

“УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ” 

«ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ»

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГІВ ЯКОСТОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

2023-2024 навчальний рік 

Про  результати моніторингу навчальних досягнень учнів 5-11 класів та освітнього процесу за підсумками  I семестру  2023-2024 навчального року

Про підсумки організації навчання учнів за індивідуальною формою здобуття освіти (педагогічний патронаж,сімейна (домашня) форма) за І семестр 2023-2024 навчального року

Аналіз навчальних досягнень за рік здобувачів освіти 4-х класів за 2020-2021 н.р.

Аналіз навчальних досягнень за рік здобувачів освіти 3-4 класів за 2019-2020 н.р.

Участь здобувачів освіти  спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №96 м.Києва в моніторингових дослідженнях 

Дата проведення Назва Кількість

 

16.12.2015 Комунікативні уміння й навички з української мови учнів 4-х класів ЗНЗ м. Києва 24
04.03.2015 Рівень сформованості історичної компетентності учнів 7-х класів ЗНЗ м. Києва 16
10.12.2014 Рівень сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва 27
05.12.2014 Якість математичної освіти учнів 9-х класів ЗНЗ м. Києва 18
24.04.2014 Рівень сформованості екологічного мислення учнів 9-х класів ЗНЗ м. Києва 11
17.12.2013 Рівень сформованості компетентності зі збереження здоров’я учнів 4-х класів ЗНЗ м. Києва 21
16.10.2013 Рівень готовності випускників ЗНЗ м. Києва до проходження ЗНО з хімії 16
24.04.2013 Моніторингове дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів 38
17.04.2013 Дослідження рівня сформованості функціональної грамотності учнів 10-х класів ЗНЗ м. Києва 16
22.02.2012 Рівень сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8-х класів 13
27.04.2011 Моніторингове дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів 60
18.03.2009 Рівень готовності випускників початкової школи (4 клас) до навчання в основній школі 39
16.10.2008 Моніторингове дослідження рівня сформованості базових хімічних знань учнів 8-х класів 83