Інтелектуальні ігри

Протягом тижня була проведена серія ігор у брейн-ринг «Юний філолог», в яких традиційно зустрічалися команди 5-9 класів. Якщо для 5-класників ця гра була новиною, то для учнів інших команд цей конкурс був удвічі цікавіший: учні мали можливість або відігратися за минулорічний програш, або підтвердити своє звання переможця. Команди та їхні вболівальники змагалися не тільки у знаннях з російської мови, а й у розв’язанні анаграм, стали учасниками орфографічної та орфоепічної дуелі, спробували себе у ролі коректорів.

         Переможцями стали команди 5-Б, 6-Б, 7-А, 8-Б та 9-А класів.
Учні 8-Б класу стали учасниками літературного КВЕСТУ. Командам було запропоновано знайти й виконати завдання з математики, англійської мови, музики та природознавства, російської мови, і навіть уявити себе детективами та спробувати свої сили у розкритті злочину. Всі завдання були пов’язані з творами, які діти вивчали на уроках зарубіжної літератури. Учні вразили своєю творчістю, креативністю та винахідливістю.
Тиждень було завершено тематичним диктантом «Чорнобиль» для учнів 8-9 класів та твором «Мужність та біль Чорнобилю» для 10-11 класів. Це було проведено не тільки з метою перевірки володіння учнями орфографічних та пунктуаційних норм, а й нагадати їм про наслідки трагедії сучасної історіїї нашої країни.